
Şok Marketlerin Kafadar Üçlü Grubu
Şok Marketlerin Üçlü Kafadar Grubu
Her marketin bir hikayesi vardır. Ama Şok marketin bu hikayesi bambaşka! Kamera kayıtları, çikolata reyonu ve o meşhur kasa önü... İşte karşınızda Şok’un en konuşulan üçlüsü: Sait, Enes ve Burak!
Kim Bu Üçlü?
Bazen sabah, bazen akşam... Fark etmez! Onlar o dükkana mutlaka uğrar. Kiminin elinde bir Ice Tea, diğerinin cebinde bozukluklar, ama hepsinin kalbinde birlikte yapılan alışverişin tadı var.
Sait
Sessizdir. Ama kamera açısını o belirler. Kasaya en yakın duran odur. Eğer o göz kırpmazsa, hiçbir şey alınmaz. "Abi, bu ne kadar?" sorusu ondan sorulur.
Enes
Planlayıcı. Ürün seçimi onun işidir. Hangi bisküvi daha uygun, hangi kola daha serin bilir. Reyona ilk o yönelir, ama ödeme kısmında biraz geri durur. Neden mi? Çünkü...
Burak
Kasaya yaklaşırken “Abi fiş alma” diyense odur. Cebindeki paranın yetip yetmediğini bilmeden gelen cesaretli adam. Ama her seferinde işi kotarır.
Şok’taki Sessiz Strateji
Kamera görüntülerine yansıyan şey sadece alışveriş değil. Bir strateji, bir taktik, bir ekip çalışması var. Hangi ürün nasıl alınır, kim kasa sırasında öne çıkar, nasıl doğal gözükülür... Tüm bunlar ince ince işlenmiş. Adeta bir mini belgesel serisi tadında.
Üçlü Kafadarlar marketing açısından harika bir fikir olmuş, marka sadakati için çok iyi çalışılmış.
Burak Çokkeçeci
Nisan 20, 2025 at 00:04 ÖÖ